Compania BrewDog a produs numai 12 sticle din berea cu pricina
(botezata The End of History) care, puse in vanzare la pretul de
500 lire sterline sticla, s-au vandut in patru ore.
Compania e cunoscuta pentru berile neobisnuite, cu continut alcoolic ridicat, dar si cu nume
provocatoare, pe care le produce. Printre produsele sale se numara
doua tipuri de bere cu 32% alcool, numite Tactical Nuclear Penguin
si, respectiv, Trashy Blonde.
Criticii considera ca astfel de produse incurajeaza un consum
excesiv de alcool, iar aparatorii drepturilor animalelor au criticat in mod special ultima
creatie – The End of History – pentru a fi adus in scena animale
omorate, pe post de decor pentru sticle.
Compania BrewDog afirma insa ca doreste sa forteze limitele, sa
dea fabricarii si consumului de bere o dimensiune artistica si sa
schimbe perceptia consumatorilor in privinta savurarii berii,
scotandu-i din banalitate si asociind fenomenului aspecte
provocatoare, inedite, chiar socante.
Surse: Sky News
CITESTE SI: